091028

Idag så vaknade man vid 11. Ville verkligen sova ut men jag vaknade av mig själv. Så då gick jag upp och
gjorde mig i ordning. När jag var klar så tog jag bussen hem till pappa och pluggade där. Blev klar med en gammal uppgift i alla fall haha.. Vid halv 5 så tog jag bussen till stan igen och mötte baby. Han hängde med
mig till banken och fixade ett nytt kort, eller ja det kommer om några dagar. Sen gick vi till stadium för att
jag skulle kolla på träningsskor. Hittade ett par som jag gillade så jag köpte dom. De kostade egentligen 1200
men det var halva priset så det var ju kanon! Sen drog jag hem och bara tog det lugnt. Längtar tills fredag då
man får komma ut och göra någonting haha, hatar att bara sitta hemma =( Men nu ska jag kolla klart på en
film som jag började kolla på innan True Blood..



Träningsskorna jag köpte, super sköna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0