091027

Idag gick jag upp vid halv 10 och vid 20 i 11 så tog jag bussen till tessan. Vi skulle ju plugga matte men
det gick inte så bra haha. Vi fattade verkligen ingenting men det är svårt det vi håller på med. Inte gått
i skolan på några veckor så har ju typ glömt allting.. Vid halv 4 så skulle hon ta bussen till körskolan så
jag åkte hem och vilade. Inte okej att gå upp halv 10 på lovet haha. När jag vilat en stund så cyklade jag
till stan och träffade jarre en stund. Han hängde med mig och handlade lite gott =) Efter det så åkte jag
hem igen och kollade nyss klart på bruno. Vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen men den var ju inte
precis jätte bra enligt mig :p Menmen den funka o titta på haha. Nu är jag helt slut så nu är det dags att
sova!


Mums haha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0