091025

I fredags så drog jag först och mötte jarre och vi drog och käkade mc donalds haha. Jag måste sluta
med sånt det är inte bra! Sen drog vi till hans bror och drack där. Vi var kvar där hela kvällen och det
var kul som vanligt =) Vi skulle egentligen dra vidare men ingen av oss orkade.. På morgonen när jag
vaknade så drog jag till tessan. Var helt slut men hade lovat henne att hänga med till hennes syster och
gå ut med hundarna haha. Hon fick skjutsa mig på cykel i regnet för jag var för bakis alltså. Vid 4 så
tog jag bussen hem och bara tog det lugnt, kollade på film och sov. Idag så vaknade jag av att min
pappa ringde och väckte mig. Har så svårt att komma upp annars när jag sover hos mamma. Men jag
blev galen när jag såg att klockan var halv 11 eftersom jag skulle börja jobba halv 12. Men såklart så
var det jag som inte visste att man skulle ställa om klockan.. Hur dum får man vara haha? Jaja.. Sen
drog jag i alla fall och jobbade till 5. Nu har jag bara tagit det lugnt och kollat på gossip girl bland annat.
Hann träffa min älskling en stund också! Nu ska jag kolla lite på tv och sen ska jag sova. Imorgon ska
jag verkligen sova ut också!



Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg :) jag gillar den rosa färgen!! :)

2009-10-26 @ 09:58:09
URL: http://writtenbyida.blogg.se/
Postat av: ida

fin blogg :) jag gillar den rosa färgen!! :)

2009-10-26 @ 09:58:22
URL: http://writtenbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0