091022

Idag har jag haft fullt upp hela dagen känns det som. Först var det ju praktik från 8 till 3. När jag slutade
så träffade jag baby en stund. När jag hade varit med honom ett tag så ringde dom från jobbet och frågade
om jag kunde jobba från 5 till halv 9, jag hade ändå inget speciellt planerat så kände att det var lika bra att
tjäna lite pengar haha =) När jag slutade så åkte jag hem och packade kläder och sånt för i helgen och sen
åkte jag hem till min mamma. Snacka om att jag är helt slut nu. Men man får tänka positivt, fredag imorgon
och sen är det ju lov. Underbart och ska verkligen sova ut på lovet! Men nu måste jag sova för att orka med
dagen imorgon..

 


Kommentarer
Postat av: Justine

sött bild:) vad händer under helgen? kramis

2009-10-23 @ 17:31:19
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: Walentin

grrr ;)

2009-10-25 @ 23:34:26
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0