091021

Imorse började jag 8 som vanligt. Sjukt jobbigt att gå upp så tidigt och speciellt när det fortfarande
är mörkt ute, då känns det ju som om det är natt haha.. Efter lunchen på praktiken så ska man typ
vila med hundarna och idag råkade jag somna en stund. Men gud va skönt det var haha! När jag
slutade så drog jag hem och bara tog det lugnt. Vid 6 tog jag bussen upp på stan och träffade jarre
en stund innan spinningen började. När det var slut så åkte jag hem. Har kollat på true blood oså..
I måndags så beställde vi en ny mobil till mig och den kom redan idag. Är jätte nöjd för vill bara
ha en mobil som är skön att smsa med oså. Har ju redan en bra digitalkamera =)



Nya mobilen. Helt kär :D



Den jag hade innan. Tycker verkligen inte om den.. Den är bara
klumpig och jobbig att smsa med.

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Heej!! :D

Hur är det med dig?

Haft en bra dag? :):)

Många kramisar ;D xD

2009-10-22 @ 18:31:42
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt med en ny mobil :)

2009-10-23 @ 13:45:24
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0