091020

Idag gick jag upp redan vid halv 7.. Så sjukt jobbigt att komma upp på morgonen. Men jag har super kul
på hunddagiset. Underbara hundar där alltså =) Efter praktiken så träffade jag min älskling en stund. Efter
ett tag så drog vi båda hem och jag hann bara laga mat innan jag skulle möta tessan. Vi skulle på en mary
kay föreläsning men först så hittade vi inte. Vi gick runt i en halvtimme och letade haha.. Tillslut så fick vi
tag på ett nummer så hon kom och hämtade oss och skjutsade dit oss. Vid 8 så var vi tvugna att gå för
att hinna med bion som började klockan 9. Vi gick på förhandsvisningen av Zombieland. Sjukt bra film
verkligen. Både jätte äcklig och jätte rolig. Verkligen värd att se!! Kom hem för en halvtimme sen typ
och nu ska jag sova, är trött som vanligt haha..



Sjukt bra var den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0