091019

I lördags så skulle jag ju egentligen bara ta det lugnt.. Men vid 9 så drog jag och träffade jarre och vi
drog till hans bror. Drack några öl och dunkade musik hela natten. Vid 4 tiden så försökte jag somna
men kunde inte somna förrän vid 7.. Klockan 9 så gick jag upp för att jobba, fick alltså typ 2 timmars
sömn. Jag var i alla fall duktig som klarade av att jobba haha! När jag slutade så åkte jag först hem och
åt och sen träffade jag min älskling en stund. När jag kom hem så tog jag det lugnt och sen somnade jag
vid 22.
Imorse när jag vaknade så var jag helt död. Inte mycket sömn den här helgen inte! Tur att man har lov
nästa vecka då =) Idag var min första praktikdag på hunddagiset. Sjukt söta hundar så har haft riktigt
kul idag. Långa promenader har man gått också. Slutade 3 och då drog jag hem. Har bara tagit det lugnt
och varit as seg sen dess. Så nu ska jag sova för det behövs.


Sötnosar i lördags haha =)

Kommentarer
Postat av: Justine

sv: annars allt bra? kramis:)

2009-10-20 @ 22:24:45
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: Justine

sv: annars allt bra? kramis

2009-10-20 @ 22:25:53
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0