091017

Igår så åkte jag först in till stan och solade. Efter det så drog jag hem till min mamma och fixade mig där
och när tessan slutade sin praktik så gick jag och mötte henne. Vi tog bussen till marieberg och gick runt
där och kollade och handlade lite. Vid 6 så tog vi bussen därifrån och då drog jag hem och fixade mig lite
till inför kvällen. När jag var klar så gick jag och mötte jarre och vi gick till han och började föra lite. Efter
en stund så gick vi hem till hans bror och så var vi där resten av kvällen. Hade riktigt kul som vanligt!
Lite senare så kom även tessan dit och vid 2 så gick vi hem till henne och sov eftersom hon bor så nära
jarres bror haha =)
Idag vaknade vi vid 1 och då låg vi bara och kollade tv typ. Var as sega haha.. Vid halv 4 så drog jag och
jarre hem och nu har jag bara tagit det lugnt. Ska väl kolla på någon film eller något snart =)



Igår innan vi drog till marieberg =)



Det jag köpte på marieberg. Uggs från din sko, kofta från gina och svarta
jeansleggings från vero moda =)

Kommentarer
Postat av: Justine

Sött blogg:) ha en trevlig kväll!kramis

2009-10-17 @ 23:23:18
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0