091015

På praktiken idag så hade jag något att göra hela tiden så tiden gick jätte snabbt! Jag fick ledigt imorgon
så idag var det min sista dag där. Har faktiskt haft kul där tycker jag nu när jag tänker efter. Jag fick en
fleecetröja och en älg kapsylöppnare haha. Jätte söt! Efter praktiken så åkte jag till stan och träffade
tessan. Vi gick först och käkade på La baguette. Världens godaste kycklingbaguetter ju. Sen gick vi runt
på stan och kollade lite och jag hittade några saker i alla fall. När vi gått runt i några timmar så drog vi
till friskis och spinnade. Så sjukt jobbigt men älskar känslan när man klarat av hela passet. När det var
klart så jag bussen hem. Idag kan jag vara uppe lite längre eftersom jag är ledig imorgon =)



Det jag köpte idag. Kofta och linne från gina och sen så blev det oxå
ny foundation och nytt puder =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Supersöt blogg! :)

2009-10-15 @ 23:10:40
URL: http://annaelisabethnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0