091011

I fredags blev det först att föra hemma hos steve med ölspelet. Kul som vanligt! När vi varit där
ett tag så hörde tessan av sig och visste fest så vi drog dit. Det var helt okej där men lite för mycket
folk haha. Vid 12 någon gång så drog jag och jarre hem till hans bror en stund. Men vi båda var
helt slut så efter en timme eller något sånt så drog vi hem till mig och sov. När vi vaknade vi halv 3
någon gång så drog vi till mc donalds och käkade, riktigt gott var det ;) Sen drog min baby hem
till sig och jag hem till mig. Jag kollade bara på massa film hela kvällen och tog det lugnt!

Idag gick jag upp vid halv 10 och drog och jobbade från 11 till halv 5. Sen åkte jag hem och har
bara vilat och tagit det lugnt är väldigt seg haha.. Nu ska jag läsa lite veckorevyn och sen sova!


Jag i fredags =)



Jarre hos hans bror i fredags haha lite trött han var där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0