091008

Idag hade jag en jätte rolig dag på praktiken. Först på morgonen fick jag lite snabba uppgifter och efter
det så gick jag och hon jag har jobbat med runt och fotade massa folk. Foton till en telefonkatalog för
företaget. Vi hann fota ganka många men vi blev ändå inte klara. Vädret var fint så vi var ute och
fotade. Vi gjorde det enda tills lunch och efter lunchen så satt jag och fixade lite med bilderna oså
och sen fick jag sluta. Då drog jag hem och bara tog det lugnt. Vid halv 5 så åkte jag in till stan och
träffade baby en stund och sen blev det bio med tessan. Såg ju Bröllopsfotografen och den var
verkligen sjukt bra! Så den tycker jag man ska se. Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag sova så
att jag är pigg imorgon! Äntligen fredag haha. Men veckan har gått sjukt snabbt i alla fall.



Innan jag drog till bion =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0