091007

Nu har jag lunch och bestämde mig för att gå hem och äta. Det tar ju inte speciellt lång tid haha =)
Börjar igen någon gång efter ett. Hittills har jag bara hunnit jobba lite vid datorn med några grejer.
Känner verkligen att kontor är min grej, tycker det är roligt faktiskt! Nu ska jag käka och sen städa
lite på rummet. Känner att det behövs nu. Sen blir det att gå tillbaka och fortsätta jobba lite. Ikväll
ska jag på spinning också, måste börja med det oftare eftersom att mitt kort jag har gäller på både
gym och spinning. Redan onsdag, snart helg! Längtar efter att få sova ut haha.




Passar på att ge ett tips på en tandkräm som verkligen funkar enligt mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sitter hemma och är sjuk och det skulle vara snällt om du kunde gå in på min blogg och säga något jag skulle kunna rita, så jag kan fördriva tiden! :)

2009-10-07 @ 16:28:07
URL: http://worldofcreation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0