091006

Idag började jag vid halv 9. Det är så himla skönt med praktiken eftersom att det tar
knappt 2 minuter att gå dit. Idag fick jag jobba lite. Men det var faktiskt kul! Har en
dator som jag får sitta och jobba vid haha. Jag fick sluta redan klockan ett idag och
då tog jag bussen till stan och mötte tessy. Vi gick först och tränade. Vi tränade i en
timme ungefär och sen gick vi och solade. Behöver få tillbaka lite färg haha =) Vid halv
7 så träffade jag min baby, vi var hemma hos mig och lagade mat och hade mys. Hade
verkligen saknat honom! Kom hem för en stund sen och nu är jag supertrött. Så det
blir väl att glo någon film och sen sova!



Suddig och gammal bild haha =) Men jag släpper dig aldrig!

Kommentarer
Postat av: Fröken Enhörning

Det är så skönt att sola. Man tappar ju färgen rätt fort efter sommaren... :(

2009-10-07 @ 11:55:46
URL: http://pattypoopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0