091005

Första dagen på Atlas Copco idag. Började klockan 9 och då visade en tjej mig runt os.v.
Det var ju hur stort som helst och massa folk som jobba där. Vid ett så fick jag följa med
och lyssna på när Johan Rheborg pratade, han från kenny starfigher. Han var ju riktigt rolig
haha! Det var slut vid halv 4 och då var första dagen slut. Jag tror det kommer bli 2 roliga
veckor för dom som jobbade där var jätte trevliga. När jag kom hem så var jag jätte trött,
är ju inte van med så långa dagar haha. Så nu har jag bara tagit det lugnt och ska snart
kolla på Flickvänner från förr. Har velat se den ett tag så nu är det dags =)


Riktigt rolig var han ju =)

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Rösta snälla på mig ! Blog Awards 2009

http://www.tv4.se/1.1173520?i=76

Betyder sjukt mycket för mig & tack du som röstar.

2009-10-06 @ 00:15:39
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0