091002

Idag började vi med skolfoto vid 11. Eller egentligen hade vi en lektion halv 9 men vi hade redan
gjort redovisningen som dom skulle fortsätta med idag. Så det var inte så värt att dra dit. Hoppas
på att fotot blir bra haha =) Sen hade vi historia och där satt vi bara o flummade o tog massa
roliga kort oså haha. Var inte så taggad på o plugga för är trött och så är det ju fredag!! När vi
slutade så drog jag och mötte min pappa. Han had hämtat ut mina grejer som jag beställt från
gina. Jätte nöjd är jag! Nu ska jag väl käka något och sen blir det att fixa sig inför kvällen. Jag
hoppas på en lyckad kväll =)


Det som jag hade beställt =) halsduken & koftan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0