091001

1 Oktober idag, gud va tiden går fort. Idag kom ju också våra nya bussar, färgen var ju helt okej
oså (lila) men sätena var hur hårda som helst. Tummen ner för det. Imorgon är det sista dagen i
skolan på 4 veckor. Först är det APU i 3 veckor och sen höstlov. Jag ska ha praktik på Atlas Copco
i 2 veckor och den sista veckan ska jag vara på ett hunddagis. Det ska bli grymt kul alltså! Atlas
Copco ligger precis utanför min dörr också så det blir inte så långt att gå haha. Idag började vi
tidigt men slutade vid 1. Då käkade vi lunch oså och jag väntade på att tessy skulle sluta. När hon
slutat så drog vi och tränade. Älskar verkligen att träna! När vi var klara så drog vi och solade.
Kände att det behövdes ;) Sen drog tessy hem och då gick jag och träffade jarre. Vi drog till Max
och käkade. Jag tog en fajitasallad men ångrade mig lite när jag såg hans mat haha. Men den
salladen är ju sjukt god! Sen var vi ett tag till innan jag tog bussen hem. Ska kolla vilka som går
vidare i idol nu och sen ska jag ta en dusch. Imorgon är det skolfoto för gymnasiekatalogen också.
Inte taggad på det =( Men fredag imorgon, kan det bli bättre?



Fajitasallad på max, mums =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0