Helgen!

I fredags kväll blev det party. Jag mötte först upp min baby och vi tog bussen hem till märta. Där
var det massa roligt folk! Vi körde ölspelet flera stycken och det var sjukt kul. Vid 12 så tog jag
och jarre en taxi hem till hans bror och efterfestade där. Där var det också lite roligt folk som man
inte träffat förut.. Vid halv 7 på morgonen på så började vi röra oss hem till mig. Vi vaknade vid 5
och då var ju nästan hela dagen borta. Så vi gick bara till ica och jag köpte cola och lite annat gott.
Sen gick han hem och då åkte jag hem och tog det lugnt. Var så himla seg så orkade inte göra
någonting haha.. Vid 12 så försökte jag gå och sova eftersom att jag skulle jobba idag. Men kunde
verkligen inte somna och inte jarre heller så jag ringde han och så pratade vi tills vi båda somnade.
Vaknade upp några gånger och såg att han fortfarande var kvar i telefonen men han sov, så söt
haha!
Idag har jag bara jobbat och träffat jarre en liten stund. Jag är så glad att vi har studiedag imorgon
för då kan jag sova ut innan skolan börjar igen. 4 veckor sen man var där, kommer kännas sjukt
konstigt.. Nu ska jag ta en dusch och sen kolla på någon film!



Har dåligt med bilder från helgen. Men såhär såg jag ut i fredags.

Kommentarer
Postat av: Angelika - Resan mot kilorna

Vilken fin bild

Du har verkligen fina ögon

2009-11-03 @ 19:16:24
URL: http://femtonextra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0