Helgen!

Helgen har varit helt okej. I fredags så var vi först hos Gullan. Där började vi dricka med ölspelet.
Efter ett tag så tog vi en taxi till en fest. Men där stannade vi bara i typ 5 minuter för det var fullt
med folk i en etta.. Då tog vi bussen till adolfsberg för där skulle det vara någon fest. Men vi hittade
aldrig dit så efter en stund så tog vi bussen tillbaka till stan. På stan så käkade vi pizza och efter det
så tog jag en taxi hem och sov. Igår gick jag upp vid 4 tiden, hoppade in i duschen och sen började
jag fixa mig. Vi hade tänkt att dra på en fest i nora men där skulle man inte komma in så då åkte
vi hem till sofia istället. Det blev att vi stannade där hela kvällen och körde ölspelet och lyssnade
på musik. Riktigt kul var det faktiskt! Vid halv 2 gick vi och käkade max och sen tog vi bussen till
stan. Därifrån cyklade jag hem och jag somnade på en gång..

Idag så sov jag till 2. När jag vaknade så tog jag det lugnt en stund och sen började jag fixa mig.
Vid halv 4 så tog jag bussen till jobbet och så slutade jag vid kvart i 10. Då tog jag bussen hem
och nu har jag bara tagit det lugnt och inte gjort någonting alls. Ska snart sova, men imorgon
börjar jag halv 11, skönt!



Igår på max, tyckte att dom hämtade lite socker :P



Har inga mer bilder från i helgen typ så här är en från i somras =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0