091130

I fredags kväll blev det att åka till sara. Det var riktigt kul att få träffa henne igen! Vi gjorde inget
speciellt, bara tog det lugnt och snackade gamla minnen typ. Det blev att jag sov kvar där också =)
I lördags så vaknade vi först vid 12 och käkade lite. Sen gick vi och la oss igen haha. Lite senare
på kvällen så drog vi hem till mig. Vi satt och löste korsord typ och bara segade.. När hon drog
så gjorde jag mig iordning för natten och sen gick jag och la mig. Fanns inget annat o göra så.
Igår så ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde jobba, så jag åkte och jobbade från
halv 12 till 8. Söndagar är ju ändå så sega haha. Precis när jag skulle sova så ringde jarre och
frågade om han skulle komma en stund. Hade ju inte träffat han på jätte länge så ville såklart
att han skulle komma. Jag blev seriöst så glad så att jag började gråta. Kunde knappt släppa
taget om honom.
Nu sitter jag i skolan och har redovisning och beskattning. Så nu ska jag fortsätta jobba haha!



jag älskar dig så otroligt mycket, aldrig utan dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0