091126

Idag började vi vid 10 och vi hade bara en lektion. Vi jobbade bara med UF och hade kul som
vanligt haha! Går ju inte att ha tråkigt i skolan alltså.. När vi slutade vid 12 så drog jag, tessan
och becca upp på stan och kollade lite. Köpte några smågrejer bara. När vi gått på stan en
stund så drog jag och tränade. På gymmet träffade jag tessy så det blev att jag tränade med
henne =) När vi tränat klart så gick vi först upp på stan och kollade lite och sen gick vi och
solade. Efter det så åkte jag hem och käkade oså. Nu har jag precis packat klart och ska snart
åka till mamma och vara där i helgen! Direkt när jag kommer dit så ska jag sova, är stört
trött..


Köpte en sminkväska, shampoo&balsam (kände att det var dags att
prova bobbys haha) och en väska från Bianco, hade presentkort på
200:- där så betalade bara 70 kronor för den =) 270:- annars alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0