091125

Är i skolan och har redovisning och beskattning. Lite segt med lång lektion men jag kom typ 30 minuter
försent idag. För igår så sov jag hos tessan i Sannahed. Igår efter skolan så drog jag först och gymmade
i typ en timma. Efter det så mötte jag tessan och vi gick först och käkade och sen gick vi på stan en stund.
Jag hittade en klänning på Zara som jag blev helt kär i! Efter vi gått på stan oså så åkte vi hem till henne.
Det var verkligen kul att träffa henne för det var ju ett tag sen. Jag sov i alla fall kvar där också.
Snart ska jag till tandläkaren på undersökning.. Segt menmen.



Klänningen från Zara som jag köpte igår, 399:-



En av tessans alla hundar haha :)

Kommentarer
Postat av: din mamma

klänningen är bäääästa! :* och min voffsing är söt, och dig har jag redan saknat så kom hit din bitch :D pusssss <3

2009-11-25 @ 23:10:51
URL: http://hahahhaha
Postat av: Anonym

Lägg in fler bilder på dig :)

2009-11-26 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0