091124

Måste bli bättre på att uppdatera igen, men har helt enkelt inte orkat dom senaste dagarna..
Sitter i skolan och har snart historia.. Då ska vi fortsätta kolla på en film, lite segt menmen.. Efter
skolan måste jag och träna! Har inte tränat sen i torsdags. I fredags så blev det bara lugnt. Min älskling
är ju jätte sjuk och hade ingen lust att dra ut utan honom. Så jag låg bara och kollade på film hela dagen.
Vi var ju lediga då också. I lördags sov jag så länge jag bara kunde och väntade på att vi skulle se
New Moon. Det var helt underbart att få träffa jarre även fast han var sjuk. Hade inte träffat han på
flera dagar ju. Filmen var i alla fall super bra så se den om ni inte redan gjort det! Kan knappt vänta på
nästa haha.. Filmen var slut vid halv 12 och då åkte jag hem och sov på en gång.
I söndags så tog jag det lugnt igen och bara kollade på film. Igår var det ju skola och slutade vid kvart
i 4. Då åkte jag hem och vilade en stund och vid 6 så mötte jag tessan. Vi drog på "öppet hus" för Mary
Kay. Vi fick testa lite smink och annat kul. I slutet så var det utlottning och jag vann ett läppbalsam typ
eller vad man ska säga. Det var lite kul i alla fall. Sen så gick jag bara hem och lagade mat och sov!



Läppbalsamet jag vann igår haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0