091119

Idag började jag tidigt med idrott. Då började vi med en dans till ett dansprojekt som vi håller på med.
Sen var det Företagsekonomi B och då jobbade vi bara med UF som vanligt. Efter skolan så drog jag
och gymmade.Vi slutade vid 12 och då är det så skönt att dra och träna eftersom det inte är så mycket
folk då. Sen åkte jag hem och har pluggat lite engelska nu. Snart så ska jag börja packa för jag åker
till min mamma idag och stannar där i helgen. Har inte så mycket grejer där eftersom jag inte brukade
vara där så mycket förut, så får ta med mig kläder oså varje gång! Ikväll blir det gustavsvik med skolan.
Det ska bli jätte kul för har inte varit där på ett tag. Skolan har bokat gustavsvik mellan 20-22 så det
kommer bara vara vi där. Det blir nog skoj!



Taggat! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera gärna mer :) älskar din blogg!

2009-11-24 @ 00:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0