091118

Jag kom precis hem ifrån spinningen, så är helt slut nu. Ska bara ta en dusch och sen blir det nog att
sova. Börjar tidigt imorgon.. Inte kul =( Idag har jag inte gjort så mycket. Först var det skola till klockan
14 typ och efter det så åkte jag hem. När jag kom hem så pluggade jag bara en stund oså. Sen åkte jag
in till stan igen och solade, vill behålla färgen jag har haha =) och när jag solat så drog jag på spinning.
Ganska seg dag men det är skönt ibland!


I måndags fick jag hem lite grejer jag beställt ifrån H&M, det var väskan
och klänningen på bilden och sen lite underkläder bara =)

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Gick spinningen bra? :)

Träningsvärk idag? :P

2009-11-19 @ 14:24:19
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0