091117

Idag så började jag egentligen halv 9. Men när jag gått upp och käkat frukost oså så kände jag verkligen
hur seg jag var, så jag gick och la mig igen och åkte till skolan vid 10 istället. Jag har inte missat en enda
lektion den här terminen vad jag vet så en skadar väl inte =) När jag kom till skolan så satt vi först och
väntade på lunchen, och efter vi ätit så gick vi till stan. Jag skulle testa en foundation på Face. Hittade
direkt en som verkade passa så får hoppas att den är bra nu! Efter det så gick vi tillbaka till skolan och
hade historia. Vi kollade bara på film, lite segt var det. Efter historian så slutade vi och då åkte jag hem
och käkade. Vid 4 så tog jag bussen till jobbet och sen jobbade jag till 9. Nu har jag bara tagit det lugnt
och duschat o lite sånt. Ska snart sova för jag orkar knappt hålla ögonen öppna haha!



Dagens köp =)

Kommentarer
Postat av: Emma

är deras smink bra? vi har en nyöppnad FACE sthlm butik i stan men har inte ens varit inne där hehe något att rekomendera??:)

2009-12-03 @ 13:59:29
URL: http://lecurly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0