091116

Helgen var ganska seg. Men i fredags så var det riktigt skoj. Först drog jag och mötte jarre och vi
satte oss och funderade på vart vi skulle. Det verkade helt dött först.. Men efter ett tag så ringde
vi Vickan och hon hade fest så vi kunde komma dit. Hon hade tema fest så vi var tvugna att vara
utklädda för att komma in haha.. Vi var där och festade hela natten och sov där också. Vi somnade
väl vid 5 någon gång.. När vi vaknade vid 11 så gick vi hem. Jag var helt slut så jag gick och la mig
i några timmar till. På kvällen så gick jag och köpte lite gott och sen tog jag det bara lugnt.

Igår så jobbade jag hela dagen. Jag började 11 och slutade 19.30 så när jag kom hem så var jag helt
slut. Jag gick och la mig ganska tidigt.. Idag så började vi först kvart över 12. Hur skönt som helst
att verkligen sova ut! Efter skolan så åkte jag hem och har bara varit hemma och tagit det lugnt hela
dagen. Har haft jätte ont i huvudet och varit jätte seg.. Ska snart sova för imorgon börjar jag tidigt,
sen så jobbar jag på kvällen också..


I fredags innan jag drog och mötte baby =)


Haha lite bögdans i fredags, för kul var det =)


Lite partyfolk i fredags =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0