091113

Har haft en bra dag i skolan som vanligt =) Men vi hade ju matteprov på sista lektionen.. Jag har ingen
aning om hur det gick men jag hoppas att det gick bra! Kändes som att jag kunde det i alla fall. På lunch
rasten så hängde tessan med mig till stan en stund. Jag fick ju min lön idag så jag kände att jag ville
shoppa lite =) Jag köpte ett par skor och en tröja. När vi slutade matten vid halv 2 så gick jag förbi I am
och köpte örhängen och en ring också.. Sen gick jag och solade, för att jag kände att det hände ingenting
igår. Provade ett annat solarium då och det var inte så bra. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig
inför kvällen. Party blir det!!



Skorna jag köpte, din sko 499:-



Tröja H&M 249:-


Kommentarer
Postat av: Anonym

du dyker upp här på mer-trafik för mig hela tiden :D

2009-11-13 @ 17:46:35
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0