091112

Idag började vi vid 10 och då hade vi företagsekonomi, vi jobbar ju bara med UF då så det är ju ganska
skönt! Efter den lektionen så slutade vi. Då var klockan 12. Jag älskar vekligen vårat schema alltså.. När
vi slutade så drog jag först och gymmade i en timme typ och efter det så gick jag och solade. Det var ju
ett tag sen nu haha. Sen åkte jag hem och bara tog det lugnt en stund tills jag orkade plugga. Pluggade
matte eftersom att vi har prov imorgon. Jag hoppas jag klarar det nu när jag pluggat lite.. Vid 8 så åkte
jag upp på stan och träffade jarre en stund och sen drog jag hem till min mamma, smartare att åka hit
på torsdags kvällen så man slipper släpa på väskan på fredagen i skolan haha.. Nu är jag så trött så att
jag nästan somnar framför datorn så nu blir det att sova!



har varit lite dålig på att ta nya bilder haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0