091110

Idag så började vi tidigt med matte. Sjukt jobbigt och ha det direkt på morgonen när man är svin trött!
Men vi hade ändå bara repetion för på fredag är det prov, jag hoppas det går bra.. Efter matten så hade
vi håltimma så då drog vi upp på stan och kikade lite. Jag köpte ett par leggings. När vi gått runt och
kollat en stund så blev vi hungriga så då gick vi och käkade på Palette. Det blev en kebabrulle haha,
men gott är det! När vi käkat klart så gick vi tillbaka till skolan och hade historia. Vi kollade bara på
film så jag råkade somna en stund haha.. Efter det så slutade vi och då drog jag och gymmade i en
timme. Sen tog jag bussen hem till mamma och var där ett tag. Vid 19 så gick jag upp på stan och
träffade min baby en stund och sen tog jag bussen hem. Jag måste snart sova, är för trött!



Mums!



Dagens shopping, bikbok 149:- =)

Kommentarer
Postat av: Johanna:)

dom har jag också :) sjukt skööna

2009-11-29 @ 00:10:14
URL: http://juhani.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0