091105

Har inte uppdaterat på ett tag men har helt enkelt inte haft tid.. När jag har kommit hem på kvällarna
så har jag varit helt slut och igår så sov jag hos Becca i lindesberg. Innan så hade vi varit på smink-
party. Det var jätte kul att få testa massa olika produkter. Igår så kom också första snön, det började
med pyttesmå snöflingor som nästan liknade regn. Men på kvällen blev det riktigt mycket! Men idag
så är ju såklart nästan allt borta.. Idag var vi lediga från skolan. Riktigt skönt att sova ut var det.
Vi vaknade vid 10 och så åkte jag hem vid halv 2. Hann typ käka och lite sånt och sen drog jag och
jobbade. Jag slutade 8 och då köpte jag med mig lite mat och gick och mötte jarre. Vi pratade ut
lite oså för vi har haft lite problem i några dagar eller vad man ska säga.. Nu känns det i alla fall
jätte bra och jag hoppas att allt kan bli som förut! Nu är jag hemma och ska ta en dusch sen sova
på en gång. Fredag imorgon det är ju underbart =)



Jag och becca i skolan häromdagen =)



Såhär såg det ut igår =)

Kommentarer
Postat av: Angelika - Resan mot kilorna

Ja allt är bara bra här :D tack för att du frågade

2009-11-06 @ 06:26:32
URL: http://femtonextra.blogg.se/
Postat av: världens bästa johanna

Oh vad mysigt med snö :)

2009-11-06 @ 16:57:01
URL: http://finnanders.blogg.se/
Postat av: Andreas

Den som ändå kunde få snö:(

2009-11-13 @ 15:41:37
URL: http://detluktarskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0