lugn kväll

Det blev en lugn kväll idag. Jag åkte hem till mamma efter skolan och har
varit här nästan hela dagen. Men vid 6 tiden så drog jag upp på stan och
träffade jarre en stund, vi käkade mc donalds. Mums! Efter det så drog jag
hem igen och kollade på talang för en gångs skull. Vill ju jämt se det men
är ju oftast ute på fredagar.. Ska nog snart försöka sova eftersom att jag ska
ju upp och jobba imorgon, börjar först klockan 12 men man måste ju vara
utvilad. Jobbigt att stå upp i flera timmar. Imorgon ska jag ju jobba till kvart
i 5 och vet inte hur jag ska klara det.. Var ju helt slut efter 3 timmar förra helgen
så vi får se hur det går..


Ibland får man vara lite tjock.. Min och jarres mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0