gran torino

Idag har jag inte gjort så mycket, efter jag duschat och fixat mig så drog jag
till stan och käkade mcd med jarre. Var så himla sugen på det! Sen gick vi
till ica och där köpte jag naturgodis, det finns ju inget bättre än det alltså.
Sen drog jag hem och kollade på humorgalan, det var skoj! När det var slut
så bestämde jag mig för att kolla en film också. Gran Torino blev det, jag har
ju sett den på bio förut men den är så grymt bra och man kan kolla på den
hur många gånger som helst. Det har varit en lugn kväll för mig alltså.
Imorgon ska jag jobba, börjar klockan 12. Efteråt ska jag hälsa på min
mamma och käka tacos där också. Hoppas på grillning eller något annat
på kvällen imorgon!

Och måste bara tillägga, tack för att du får mig att må så himla bra när
allt går skit.


Värd att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0