090531

Jag har haft en underbar helg, i fredags blev det först skola och efter det
drog jag hem och fixade mig. Vid 6 tiden tog jag bussen till stan igen och
mötte jarre, adde och sara. Vi drog hem till sebbe och var där ganska länge.
Där drack vi och jag hade riktigt kul. När vi varit där i några timmar så drog
vi till hästhagen och grillade, vi orkade inte vara där så länge så efter en
liten stund så drog vi hem och sov.

På lördagen vaknade jag upp vid ett hemma hos min mamma och såg hur
fint väder det var. Jag drog ut och träffade sara och adde och vi låg och solade
efter en stund kom jarre oxå och vi var ute i solen ganska länge, vi spelade
kubb och bara låg och stekte i solen. Vid 6 kom sebbe, pierre och danne dit
och vi körde lite kubb och sen bestämde vi att vi skulle med dom till anton
och dricka. Så då blev det att fixa sig och sen dra dit. Var där en stund och
när det kommit lite mycket folk så drog vi alla till stadsparken. Där var det ju
hur mycket folk som helst eftersom det var festival. När vi varit där ett bra tag
så blev det att dra hem och sova.

Idag vaknade jag vid 11 och drog och mötte jarre nästan på en gång. Vi drog
och solade med sara och adde idag också för vädret var ju guld. Vi låg i solen
i typ 5 timmar och det var ju hur skönt som helst och nu har man väl fått lite
färg också. Nu ska jag försöka sova är helt slut..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0