090528

Var ju ledig idag och tyckte att jag borde sova ut, så jag gick upp vid 1. Det har varit
en jätte lugn dag. Började med att kolla massa gossip girl och sen gå ut och gå.
Efter en lång promenad så började jag plugga. Ville inte åka någonstans idag
för då skulle jag inte fått någonting gjort, men nu blev det det eftersom jag bara
var hemma. Pluggade i typ 4 timmar, duktigt tycker jag! Imorgon är det äntligen
fredag och det ska ju vara fint väder hela helgen så får hoppas att det blir så.
Får se vad som händer i helgen men är sugen på att festa i alla fall. Nu ska
jag försöka sova för det är ju skola imorgon =( Men inte många dagar kvar till
sommarlovet!



Det ser ju riktigt bra ut, får hoppas att det blir så fint =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0