090527

Dagen började med att jag gick upp klockan 8, var duktig och åkte och tränade idag.
Det var verkligen efterlängtat. Måste komma igång med träningen nu! Sen var det skola,
hade bara en lektion. Efter skolan mötte jag tessy och vi gick runt på stan i typ 4 timmar.
Snacka om att jag är trött i benen. Jag köpte en tröja från cubus i alla fall. När vi inte
orkade gå runt mer så drog vi hem till min mamma. Tessy skulle fixa sig lite där och
jag skulle hämta biljetter till en förhandsvisning på bio som vi trodde var ikväll, men
sen såg vi på biljetterna att det var igår. Det var tråkigt för jag ville verkligen se den
filmen. Men får väl gå på den sen när den kommer ut. Jag träffade jarre en stund
i alla fall och sen åkte jag hem. Nu ska jag käka något och sen plugga lite. Lite sent
att plugga nu men är ju ledig imorgon! =)



Tröjan jag köpte idag, från cubus och den kostade 200kr =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0