090526

Idag vaknade man vid halv 2, gick inte och la mig så jätte sent så jag förstår
inte hur jag kunde sova så länge. Men skönt var det att sova ut i alla fall. Idag
har det varit en riktigt seg dag. Har bara varit hemma faktiskt. Har kollat på
massa gossip girl avsnitt och så har jag pluggat. Det är hur mycket som
helst nu sista veckorna känns det som. Tur att man är ledig på torsdag
igen för då blir det att plugga ännu mer. Inte för att det är roligt men måste
ju få klart allt innan sommaren.  Nu sitter jag här med hårinpackning
(behövdes verkligen) och har pluggat klart för kvällen. Ska försöka sova
ganska tidigt för jag ska upp och träna imorgon innan skolan. Måste
verkligen träna, känns som år och dar sen :(

Imorgon fyller ju också tessy 18 år, så stort grattis på henne! Det blir
att gå på stan med henne efter skolan och kolla runt lite. Har inte träffats
på jättelänge känns det som. Så det ska bli trevligt!



Såhär såg det ut när jag pluggade, med lite popcorn så går det mycket lättare hihi :)

Kommentarer
Postat av: steffö

vad plugag du? :O

2009-05-26 @ 23:24:39
URL: http://stephhhanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0