090525

Idag blev det att gå upp halv 7, och jag var helt död. Funderade på att skita
i skolan men jag känner att det är ju inte så långt kvar till sommarlover så
det är bara att hålla ut. Slutade klockan 3 och då drog jag hem till mamma
en stund. Sen blev det att gå upp på stan igen och möta jarre, sara & adde.
Vi gick runt i lite affärer o kollade och sen käkade vi en glass i det fina vädret.
Riktig sommar värme var det ju idag. Sen åkte jag hem och vilade en stund
och nu har jag kollat på lite gossip girl avsnitt. Har börjat att kolla om från
början för det är ju så himla bra! Nu ska jag ut och gå en liten stund och sen
fortsätta att kolla på gossip girl, är ju ledig imorgon så kan sova ut lite i alla fall.
Fick ju reda på idag att man är ledig tisdagarna och torsdagarna innan sommar-
lovet. Inte så långt kvar men skönt med lite ledigt innan.



världens bästa serie ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0