090524

Igår vaknade jag ganska sent och började fixa mig på en gång. Skulle ta bussen
vid 3 för att möta jarre och adde. Vi drog hem till jarre och spelade kort och vid 6
började vi dricka lite.. Efter en stund drog vi hem till madicken som hade fest. Det
var ganska kul där men vid 12-1 spårade allt ur. Folk skulle bråka och ha sig, och
det förstörde allting som vanligt och alla var tvugna att dra. Vid 3 var man i alla fall
hemma hos mig efter lite tråkiga saker som hände på vägen. Min sötnos sov med
mig också.

Idag vaknade man vid 1 och då gick jarre och jag och käkade pizza nästan på en
gång. Sen gick vi hem till mig igen och kollade på film, Allt flyter hette den. Den var
faktiskt riktigt bra! När vi kollat klart på den så mötte vi sara och adde för vi hade
bestämt att spela kubb. Det var roligt i början men inte när jarre och adde vann
stort haha. När vi spelat i ca en timme så drog jag till bussen för att åka hem till
pappa. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att kolla gossip girl!







våran bakis mat, muuums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0