090522

Idag vaknade jag vid 12, kunde inte somna om som vanligt fast jag var helt slut.
Började fixa mig ganska snabbt och vid halv 4 tog jag bussen till jarre. Var hos
han en stund och sen gick vi upp på stan och mötte sara och adde. Jag och
sara gick runt en stund på stan och kollade lite, jarre och adde ville inte gå i
affärer haha. När vi kollat runt lite så mötte vi dom igen och gick på bio. Änglar
och demoner blev det. Den var faktiskt riktigt bra. När filmen var slut så drog vi
till jarre och spelade lite poker.

Imorgon blir det fest i alla fall. Eftersom det har blivit lugnt i 2 dagar fast det varit
ledigt. Så är riktigt taggad på att dra ut imorgon! :)


Bra film! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0