090519

Dagen började med nationella, andra delen i matte. Det kändes som att det gick ganska
bra idag faktiskt men det får vi se.. :) Var klar med nationella vid 11, och då slutade vi! Då
drog jag och gymmade en liten stund och sen drog jag till mamma. Var helt slut så jag
vilade där en stund och när jag vaknade drog jag och träffade jarre och efter en stund
tog jag bussen hem. Vid 7 tiden bestämde jag och tessy att jag skulle komma till henne
en stund, så drog dit och vi hade skoj som vanligt. Vi skrattar ju verkligen åt allting.. haha
Nu är jag hemma och ska kolla gossip girl och käka mina cheez ballz, mums! Efter det
blir det nog sängen, fast man är ledig imorgon! Så himla skönt, ledig i 5 dagar nu. Det
kan behövas.



åh, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0