090518

Det blev att gå upp tidigt idag efter en helg med för lite sömn.. När pappa väckte
mig i morse så kändes det som om jag inte sovit alls. Menmen det var bara att
bita ihop och gå upp. Hann vara en liten stund på första lektionen innan jag skulle
iväg till rättegången. Var vittne till en misshandel som hände för ca 1,5 år sedan.
Det gick jättebra men man kommer ju inte ihåg så mycket efter så lång tid. När
vi var klara så drog jag och jarre och käkade mc donalds. Han var med och kollade
på rättegången. Efter vi käkat så tog jag bussen till tessy och vi vilade en stund.
Sen bestämde vi oss för att åka till marieberg, gick runt där i några timmar och
jag hittade en typ av kofta, ett linne och en jättesöt bh. Hittade några till saker
som jag ska köpa på stan imorgon. Vid halv åtta drog vi från marieberg och
nu är jag hemma och ska sätta mig och plugga lite inför nationella som är imorgon!



muuums på mc donalds.



rosa linne från h&m, likadant som jag har i svart men jag älskar dom och
så kostar de ju bara 98kr :D



Lite närmare bild på koftan, den är från cubus och kostade 210 kr eftersom
de har 30% rabatt på allt den här veckan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0