090517

Det blev grillning igår, det var bara jag, jarre, sara och adde men det var riktigt mysigt.
Satt och spelade kort och massa och hade det trevligt. Måste göras om! :) Idag vaknade
jag av att tessan ringde mig, vi skulle dra och gymma en stund bestämde vi igår. Så jag
packade ihop mina grejer och drog och mötte henne. Vi gymmade inte så länge men jag
var helt slut i alla fall haha. Efter det träffade jag jarre en stund och sen åkte jag hem till
pappa, inte varit här på hela helgen ju.. Kollade nyss på Yes man, super bra film ju. Nu
ska jag snart ta en dusch och tvätta lite kläder.



våran fina brasa :)



ja jag älskar min nya mascara, det blir precis som jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0