090516

Gårdagen blev jätte bra, mötte upp jarre, adde och sara på kvällen. Vi var först hos sara
en stund och sen drog vi på fest på stan hos linda, det var riktigt kul där eftersom man
kände typ alla som var där. Men det spårade ut för att massa skulle bråka som vanligt
och då behövde alla dra, så då drog jag, jarre, sara och adde och käkade mc donalds.
Sen kom man hem vid halv 3 och jag var helt slut. Men då ringde tessan och vi snackade
i en timma haha. Så jag somnade vid halv 4.

Idag vaknade jag ganska tidigt för jag kunde inte somna om. Då städade jag lite på
rummet  och sen duschade jag och fixade mig. Vid 4 så kom jarre hit och käkade
tacos med mig, världens godaste mat ju! Nu har jag precis fixat mig lite mer inför
kvällen och ska snart möta  jarre. Det blir nog att grilla eller något ikväll. Det får vi se :)



mitt hår börjar ju bli riktigt långt nu hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0