090514

Jag har haft en riktigt bra dag idag faktiskt.. Men jag gillar den 14de och det är ju det idag,
så kanske har något med det att göra haha. Hade bara en lektion idag och det var matte.
Vi fick reda på hur det gick igår på nationella på första delen, och det gick ju åt helvete :(
Men jag får hoppas att det går bättre på det provet vi har på tisdag.. Efter skolan så drog
jag, becca och tessan till hälls och fikade och pluggade. Det var trevligt! Sen träffade jag
jarre en stund och efter ett litet tag så drog jag och mötte tessy. Vi gick och solade, eller
ja hon följde med mig hihi :) Jag körde stå solarium idag och det kändes som att jag skulle
svimma.. Så jobbigt brukar det inte vara.. Menmen. Efter det så drog vi hem till tessy och
käkade och spelade kort o lite sånt. Riktigt kul har man med henne i alla fall! Nu är jag
hemma och ska packa lite kläder oså nu för ska sova hos tessy ikväll! :)



Fika på hälls :)



käkade massa glass hemma hos tessy, muums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0