090513

Dagen började med nationella, det gick ganska bra tror jag. Eller jag hoppas det
i alla fall. Efter provet hade vi håltimme så vi drog upp på stan en stund och kollade
lite. Jag hittade ett par as snygga skor på din sko som jag måste ha hihi! Sen var
det samhällskunskap, då fick vi en uppgift och så fick vi gå ut och göra den. Skönt
för då var vädret jätte bra. Sen var det slut på skoldagen, så det har varit en ganska
skön dag ändå. När jag slutat åkte jag till tessy en stund, sen drog hon och jag upp
på stan och kollade lite. Köpte även mascaran på bilden, jag vet inte om den är bra
men ville testa någon ny och utsidan är ju så himla snygg haha! Men får hoppas på
att den är bra. Nu ska jag försöka städa lite på rummet det ser ju hemskt ut!



mascaran jag köpte. så snygg haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0