090511

Sitter i skolan och har rättskunskap nu, jag försov mig lite i morse så det är andra
och sista lektionen idag för mig nu.. På matten övade vi lite inför nationella som är
på onsdag. Jag undrar hur det kommer gå för jag fattar typ ingenting. Jaja, det får
vi väl se. Har haft en bra dag i skolan i alla fall. Det går ju världens bästa tjejer i min
klass! Efter skolan blir det att träffa tessy, får se vad vi ska hitta på. Saknar henne
faktiskt fast vi sågs i lördags hihi :) Ikväll måste jag plugga också, har så mycket
att ta igen nu. Det är ju bara ungefär 20 skoldagar kvar. Måste hinna fixa massa
saker innan dess. Nu ska jag lyssna lite på genomgången vi har.


En bild från i lördags :)

Kommentarer
Postat av: tihhihihihihhi

naw gumman :) jag saknade fan dig med!!

men idag sågs vi ju iaf :D wiiihoooo :D:D <3 och så blire vell imorn med? sova hos mig snart med tkr ja ? :* PUSS VAAAH!!

2009-05-11 @ 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0