090510

Det blev att grilla igår på kvällen i hästhagen, det var helt okej fast vi inte var
så många. Vi var i hästhagen nästan hela kvällen men vid halv ett drog vi till
mc donalds och käkade. Sen drog jag hem till mamma och sov.

Vaknade ganska tidigt idag och kunde inte somna om. Sen så har jag varit
hos mamma nästan hela dagen, men vid 6 drog jag och mötte jarre för vi
bestämde oss för att gå på bio med adde och sara, vi såg wolverine och
den var faktiskt riktigt bra. Nu är jag hemma hos mamma igen och funderar
på att kolla på någon film och sen sova, är så himla trött!



Det blev en bild på brasan i alla fall, mysigt var det!

Kommentarer
Postat av: vem?? xP

mycketmycket BRA kväll blev det gumman :$ iam happppyyy (a hihi..<3

2009-05-11 @ 18:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0