090507

Idag var man ju ledig, men vaknade vid 11 och då drog jag och tränade,
det är så skönt att träna på morgonen när det inte är så mycket folk. Så
därför jag oftast tränar på morgonen istället. Efter jag tränat drog jag till
tybble och väntade på tessy en stund. Sen drog vi till stan och där köpte
jag mina efterlängtade skor och så köpte jag en ny foundation, får hoppas
på att den är lika bra som den verkar vara. Jag förstår mig inte på vädret
heller, först är det regn hela dagarna och på kvällen så blir det fint. Lite
roligt är det ju.. Efter stan så drog vi hem till tessy en stund och nu är
jag hemma. Imorgon är det fredag och det ska bli skönt med lite helg
nu. Men imorgon blir det nog ganska lugnt för ska jobba på lördag. Men
vi får se vad som händer.


Mina nya skor och foundationen. Jag är helt kär i dom! Perfekt till sommaren :)
Skorna är köpta på Eurosko och dom kostade 400:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt skorna? :)

2009-05-07 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0