090505

Idag var det ju ingen skola, men jag var duktig och gick upp klockan tio för
att träna. Tränade i typ en timme för jag orkade verkligen inte mer än det
men lite blev det ju i alla fall. Efter jag tränat drog jag hem och det blev att
jag vilade en stund, var helt slut. Sen drog jag och mötte tessy och vi drog
till stan och solade. Vi skulle egentligen gå på bio ikväll men den vi vill se
gick inte idag, så det blir imorgon istället. 17 again ska vi se, den verkar ju
as bra! Efter vi solat kollade vi stan lite och sen åkte vi båda hem. Nu ska
jag kolla på tv eller något och sen måste jag plugga, för jag har så himla
mycket att ta igen. Men är så otroligt skoltrött. Det finns inget värre än massa
läxor.


jag älskar att sola, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0