090504

I morse var jag helt slut efter långhelgen som varit, skulle gärna vara ledig
några dagar till. Men nu är det ju inte långt kvar till sommarlovet! Dagen
började med skola, började tidigt idag också.. Efter skolan var jag med
jarre en stund och sen drog jag och mötte tessy, vi gick runt på stan en
liten stund och sen drog vi till marieberg och kollade kläder. Hittade massa
fitn som jag ska köpa när jag får pengar. Sen fikade vi på mc donalds haha,
men var sugen på deras glass så det fick bli där. Nu är jag hemma och är
helt slut i benen, ska kolla på någon film och försöka sova tidigt idag. Är
super trött! Imorgon har vi ju bara en lektion och på den får vi jobba hemma
så det blir lite ledigt imorgon. Men ska försöka komma iväg och träna i alla fall.
Nu ska jag kolla om jag har någon bra film som jag kan kolla på.


min glass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0